Życie Szkoły | 01 maj 2007
* Pokazana okładka tytułu jest aktualną okładką tytułu Życie Szkoły. Kiosk24.pl nie gwarantuje, że czytany artykuł pochodzi z numeru, którego okładka jest prezentowana.
Zdarza się, że dorośli stwierdzają: dziecko jest opóźnione w rozwoju, ma zaburzenia uwagi lub problemy z zachowaniem bądź też trudności w uczeniu się. Takie dzieci bywają nierozumiane, źle diagnozowane przez otoczenie.
Pewne deficyty są tak subtelne, że się je po prostu lekceważy. Mówi się, że dziecko z tego wyrośnie, że gdyby chciało, potrafiłoby, że któreś z rodziców też miało podobne problemy. A w rezultacie okazuje się, że nieprawidłowe reakcje są przejawem bardziej lub mniej poważnych dysfunkcji w zakresie integracji sensorycznej. Określa się to często mianem słabej integracji sensorycznej.
(...)
Bożena Połeć
Artykuł w całości jako plik PDF do pobrania znajduje się w zakładce Opis w ofercie tytułu Życie Szkoły