Poradnik do gry Black Mirror to wskazówki, porady i solucja przydatne podczas zabawy w tę mroczną przygodówkę, której akcja toczy się na początku ubiegłego wieku w Szkocji.
To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Davida Gordona - mężczyzna po samobójczej śmierci ojca powrócił do rodzinnego gniazda, by przejąć spadek. Tak naprawdę jednak chce odkryć, co w rzeczywistości się tu wydarzyło i co przywiodło Johna Gordona do tak marnego końca. Zadania podzieliliśmy na rozdziały.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bądź rąk bohatera, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zbierane przez całą grę fragmenty fotografii - kolorem niebieskim, zdobywane osiągnięcia - kolorem pomarańczowym, zaś istotne informacje - pogrubieniem.
David zgłębia tajemnicę ponurego zamku Black Mirror - strach pomyśleć, do czego może to doprowadzić...
W poradniku do gry Black Mirror znajdziesz:
dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
wskazanie wszystkich miejsc występowania dodatkowych znajdziek (fragmentów fotografii);
wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (ponadto ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).
Poradnik do Black Mirror to praktyczna solucja wzbogacona wieloma obrazkami. Rozwiązaliśmy wszystkie zagadki i krok po kroku opisujemy, co należy zrobić, aby rozwiązać tajemnicę rodziny Gordonów. Porady pozwolą poznać wszystkie sekrety i tajemnice.
Black Mirror - solucja, poradnik zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
1. Dowiedz się, co wie Ailsa (Rozdział 2)
5. Przeszukaj gabinet gospodarza (Opis przejścia)
3. Odszukaj grób z obrazu przy kaplicy (Rozdział 2)
1. Zbadaj okoliczności śmierci Ailsy (Rozdział 2)
4. Zagadka: biurko w bibliotece (Opis przejścia)
4. Zbadaj kaplicę (Rozdział 2)
2. Dostań się do opuszczonej wioski (Rozdział 4)
3. Zbadaj wioskę (Rozdział 4)
1. Idź za kamerdynerem do swojego pokoju (Opis przejścia)
2. Zbadaj dom Gordonów (Opis przejścia)