Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
267
Dostępne formaty:
PDF
Rozmiar pliku:
2,4 MB
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersy
Data wydania:
2016
ISBN:
978-83-8088-079-5
ISBN (druk):
978-83-8088-078-8

Biznes

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Autor: Wojciech Grzegorczyk
Opis
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne. Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.   Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
strzałka w dół na szarym tle

Cena:

17.45
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
PDF