Strona główna /
Katalog /
eBooki /
Marketingowe zarządzanie apteką
okladka
Język publikacji
PL
Typ publikacji

ebook

Liczba stron
256
Dostępne formaty:
EPUB
PDF
Rozmiar pliku:
841,7 KB
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Data wydania:
2013
ISBN:
978-83-264-5893-4

Biznes

Marketingowe zarządzanie apteką

Autor: Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk M
Opis
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.

W książce omówiono: zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, reguły ustalania cen, metody skutecznej komunikacji z pacjentami. Adresaci:
Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek oraz pracujących w nich magistrów farmacji. Może być również przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom oraz fi rmom świadczącym usługi dla aptek.

strzałka w dół na szarym tle

Cena:

69.00
Zawiera 23% VAT
Dostępne formaty
EPUB, PDF