Bloomberg Businessweek, uznany przez Adweek za jedno z najlepiej prosperujących i najbardziej wpływowych czasopism 2011 roku, jest wiarygodnym źródłem istotnych i wyczerpujących informacji i analiz, na których przedsiębiorcy opierają decyzje dotyczące przyszłości swoich firm. Bloomberg Businessweek, prezentując globalną perspektywę, pomaga osobom kierującym firmami odnosić korzyści z podejmowania mądrzejszych, szybszych i bardziej przemyślanych decyzji. Bloomberg Businessweek, założony w roku 1929, jest obecnie liderem rynku, posiadając ponad 4,7 miliona czytelników w 140 krajach świata. Z siecią ponad 2 300 dziennikarzy i analityków pracujących w 146 oddziałach w 72 krajach, Bloomberg Businessweek nie ma sobie równych w przybliżaniu obrazu światowej gospodarki.
Bloomberg, wiodąca globalna organizacja specjalizująca się w dostarczaniu informacji i wiadomości gospodarczo-finansowych, umożliwia wpływowym decydentom osiąganie przewagi konkurencyjnej zapewniając im dostęp do dynamicznej sieci informacji, ludzi i idei. Główny atut firmy - szybkie i staranne przekazywanie informacji, wiadomości i danych analitycznych za pośrednictwem innowacyjnych technologii - leży u podstaw specjalistycznego serwisu Bloomberg Professional, przekazującego w czasie rzeczywistym informacje finansowe dla ponad 300 000 subskrybentów na całym świecie. Rozwiązania Bloomberg dla firm, opierające się na atutach tej organizacji i wykorzystujące nowe technologie, umożliwiają klientom efektywniejsze i skuteczniejsze uzyskiwanie, integrowanie, rozpowszechnianie i zarządzanie danymi i informacjami. Za pośrednictwem specjalistycznych platform, takich jak Bloomberg Law, Bloomberg Government i Bloomberg New Energy Finance, Bloomberg udostępnia informacje, wiadomości i dane analityczne decydentom nie tylko w branży finansowej, ale także w wielu innych sektorach. Z kolei wiadomości Bloomberg News, przekazywane przez wyspecjalizowany serwis informacyjny Bloomberg Professional, korzystający z TV, radia, sieci komórkowych, Internetu oraz dwóch czasopism - Bloomberg Businessweek i Bloomberg Markets, docierają na wszystkie kontynenty dzięki liczącej ponad 2 300 osób kadrze specjalistów od informacji i multimediów pracujących w 146 biurach w 72 krajach świata. Bloomberg LP, którego siedziba mieści się w Nowym Jorku, zatrudnia ponad 13 000 osób w 185 oddziałach na całym świecie.