Branżowe

Hotelarz

okladka

Więcej informacji
Harmonogram publikacji
2016
Język publikacji
polski
Kraj
PL
Typ publikacji

czasopismo

ISSN
0137-7612
Wydawca
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne PROMEDIA Sp. z o.o.
Częstotliwość
miesięcznik (12 egz. w roku)
Dostępne prenumeraty
prenumerata cyfrowa papierowa      
Sprzedaż egzemplarzowa:
prenumerata cyfrowaNIE prenumerata cyfrowaNIE
prenumerata cyfrowa Numery archiwalne dostępne w wersji cyfrowej.

Hotelarz

Prenumerata krajowa

Prenumerata roczna
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 10% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 20.00 zł, w prenumeracie tylko 18.00 zł.

Wysyłka w cenie
216.00
240.00 zł
Zawiera 8% VAT
TANIEJ 10%
Rozpocznij od numeru
Prenumerata półroczna
Prenumerata obejmuje 6 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 5% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 20.00 zł, w prenumeracie tylko 19.00 zł.

Wysyłka w cenie
114.00
120.00 zł
Zawiera 8% VAT
TANIEJ 5%
Rozpocznij od numeru
Prenumerata kwartalna
Prenumerata obejmuje 3 kolejne egzemplarze.

Wysyłka w cenie
60.00
Zawiera 8% VAT
Rozpocznij od numeru
Hotelarz i Rynek Turystyczny
Prenumerata roczna obejmuje - Hotelarz (12 kolejnych egzemplarzy) i Rynek Turystyczny (12 kolejnych egzemplarzy) - łącznie 24 egzemplarze w roku. Podana cena uwzględnia 30% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 20.00 zł, w prenumeracie tylko 14.00 zł.

Wysyłka w cenie
336.00
480.00 zł
Zawiera 8% VAT
TANIEJ 30%
Rozpocznij od numeru

Prenumerata edukacyjna

Prenumerata edukacyjna roczna
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych egzemplarzy. Podana cena uwzględnia 30% rabatu! Cena egzemplarza wynosi 20.00 zł, w prenumeracie tylko 14.00 zł.

168.00
240.00 zł
Zawiera 8% VAT
TANIEJ 30%
Rozpocznij od numeru

Opis

Hotelarz to najlepszy i najpopularniejszy miesięcznik dla hotelarzy w Polsce, ukazujący się nieprzerwanie od 1962 roku. Według raportów Związku Kontroli Dystrybucji Prasy od lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. To magazyn business-to-business skierowany do branży hotelarskiej, rekomendowany przez Polskie Zrzeszenie Hoteli. Spośród wszystkich tego typu pism na rynku ma największą tradycję. Pismo tworzone jest przez doświadczony zespół dziennikarzy znających polski rynek hotelowy, wśród autorów tekstów jest wielu polskich hotelarzy, uznanych specjalistów w swojej dziedzinie. Z pismem współpracują także eksperci znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do sektora hotelarskiego. Hotelarz adresowany jest do osób zarządzających hotelami, motelami, pensjonatami, ośrodkami wypoczynkowymi, domami wczasowymi, sanatoriami oraz centrami kongresowo-konferencyjnymi, trafia także do grupy osób prowadzących placówki stricte gastronomiczne. Sporą grupę czytelników stanowi również kadra kierownicza firm produkujących i dystrybuujących produkty i usługi do obiektów hotelarskich. Magazyn cieszy się popularnością wśród wykładowców, studentów i uczniów hotelarskich szkół wyższych i średnich. Hotelarz aktywnie angażuje się i wspiera działania prośrodowiskowe i podnoszące kompetencje polskich hotelarzy. Jest organizatorem specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza, która od ośmiu lat z sukcesem wypełnia misję podnoszenia wiedzy i kwalifikacji polskiej branży hotelarskiej, a w jej szkoleniach wzięło udział już przeszło 2 tys. osób. Jest współorganizatorem największej międzynarodowej konferencji branży hotelowej w Polsce - Hotel Trends Poland. To również inicjator i organizator najpopularniejszego konkursu branżowego – Hotel z Pomysłem.

Prenumeratorzy czasopisma otrzymują wraz z prenumeratą wydania specjalne, dodatki i raporty przygotowywane przez redakcję, a także zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza, międzynarodową konferencję Hotel Trends Poland i możliwość udziału w konkursie Hotel z Pomysłem.

Hotelarz to również najpopularniejszy portal branżowy do którego wszyscy prenumeratorzy otrzymują bezpłatny dostęp.
strzałka w dół na szarym tle