Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media, jako pierwszy z tygodników. WPROST ukazuje się od 1982 r. Wydawcą jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Od końca grudnia 2009 r. jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group S.A. W czerwcu 2010 r. tygodnik wrócił do swojego historycznego logotypu. Dla WPROST piszą znakomici dziennikarze i publicyści, m.in. Kamil Durczok, Magdalena Środa, Krzysztof Daukszewicz, Jan Wróbel, Marcin Król. Ciekawe rozmowy, ekskluzywne wywiady, analizy polityczne i gospodarcze, kultura – to wszystko i o wiele więcej w nowym tygodniku WPROST.
WPROST BIZNES to nowy magazyn biznesowy dostępny wyłączenie w wersji cyfrowej - osobno i wraz z tygodnikiem WPROST. To pismo dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć biznes, rynki i gospodarkę. Pokazuje trendy biznesowe, prezentuje konwergentny świat gospodarki, polityki i technologii. Magazyn redaguje zespół działu Biznes tygodnika WPROST. Pokazujemy najciekawsze przedsiębiorstwa i ich strategie, opisujemy najnowsze idee ekonomiczne i podpowiadamy, jak przetrwać zarówno w globalnej korporacji, jak i w małym rodzinnym biznesie – deklaruje Grzegorz Sadowski, redaktor prowadzący nowego magazynu. Informacje biznesowe mają zostać podane w sposób nowatorski, językiem, który nie odstraszy tych, którzy uważają, że ekonomia jest dla nich za trudna. Znajdą się w nim m.in. wyselekcjonowane najważniejsze informacje z Polski i ze świata, teksty analityczne, sylwetki ludzi biznesu, historie wielkich fortun, wielkich przekrętów, kalendarium na kolejny tydzień, nowe regulacje gospodarcze oraz biznesowe plotki i rankingi WPROST. WPROST BIZNES jest tygodnikiem. Liczy 24 strony. Redaktorem naczelnym magazynu jest Sylwester Latkowski, redaktorem prowadzącym jest Grzegorz Sadowski, szef działu Biznes tygodnika WPROST.