Centrum pomocy Kiosk24.pl


Znajdują się Państwo w serwisie Kiosk24.pl oferującym sprzedaż prenumeraty czasopism oraz katalogów na zasadzie pośrednictwa w składaniu zamówień pomiędzy klientami a wydawnictwami. Oferujemy wyłącznie prenumeratę redakcyjną w wersji papierowej. Oto pogrupowane odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane nam przez klientów:

Wybierz grupę pytań:

Gdzie mogę zgłaszać ewentualne problemy dotyczące realizacji zamówienia?

Zamówienie zostaje przekazane do realizacji natychmiast po otrzymaniu przez  kiosk24.pl wpłaty. Zostaną Państwo o tym poinformowani automatycznie wysyłaną wiadomością e-mail z informacją o potwierdzeniu otrzymania wpłaty, przekazaniu zamówienia do realizacji i informacją o danych teleadresowych wydawców odpowiedzialnych za realizację poszczególnych pozycji zamówienia. Aktualny status płatności mogą również Państwo sprawdzić samodzielnie korzystając z zakładki Panel Klienta w naszym serwisie.

W momencie otrzymania wpłaty, wydawcy zamawianych tytułów otrzymują od kiosk24.pl przelew, dyspozycję rozpoczęcia realizacji prenumeraty oraz dane osoby opłacającej/odbierającej zamówioną prenumeratę. Od tej chwili za realizację poszczególnych pozycji zamówienia odpowiedzialni są wydawcy poszczególnych tytułów. wróc do góry strony