Centrum pomocy Kiosk24.pl


Znajdują się Państwo w serwisie Kiosk24.pl oferującym sprzedaż prenumeraty czasopism oraz katalogów na zasadzie pośrednictwa w składaniu zamówień pomiędzy klientami a wydawnictwami. Oferujemy wyłącznie prenumeratę redakcyjną w wersji papierowej. Oto pogrupowane odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane nam przez klientów:

Wybierz grupę pytań:

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Do dyspozycji zamawiających przekazujemy następujące sposoby płatności:
  • przelew tradycyjny
  • płatność kartą (VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych)
  • mTransfer
  • MultiTransfer
  • Intelipay
  • Przelew24
  • Płacę z iPKO
  • Płać z Nordea
  • Pekao24Przelew
  • LUKAS e-przelew
  • Przelew z BPH
  • Przelew z ING
Płatności w naszym serwisie obsługują www.platnosci.pl. wróc do góry strony

Jakie są czasy realizacji płatności?

Przybliżone czasy realizacji płatności, czyli okres po jakim pieniądze są do dyspozycji www.kiosk24.pl są różne w zależności od wybranego sposobu płatności. Szczegóły poniżej:
  • przelew tradycyjny - otrzymanie środków na rachunek bankowy
  • karta płatnicza - do 24 godzin od poprawnego zakończenia płatności
  • przelew z mBanku - ONLINE
  • przelew z MultiBanku - ONLINE
  • przelew z Inteligo - ONLINE
  • przelew z BZ WBK - ONLINE
  • przelew z iPKO - ONLINE
  • przelew z Nordea - ONLINE
  • przelew z Pekao - ONLINE
  • przelew z LUKAS Banku - ONLINE
  • przelew z BPH - ONLINE w godzinach 7.00 - 21.00
  • przelew z ING (Bank Śląski) - ONLINE w godzinach 9.00 - 19:00
wróc do góry strony

W jaki sposób mogę sprawdzić czy moja wpłata dotarła do kiosk24.pl ?

Aby sprawdzić status płatności za zamówienie / czy pieniądze wpłynęły na nasze konto, można wykorzystać specjalnie do tego przygotowany formularz znajdujący się w zakładce Panel Klienta w naszym serwisie.

Aby sprawdzić status płatności za zamówienie:
  • przejdź do zakładki Panel Klienta w serwisie kiosk24.pl,
  • w formularzu "Sprawdź status płatności za zamówienie" wpisz unikalny numer Twojego zamówienia,
  • wciśnij przycisk [Sprawdź status płatności].
wróc do góry strony

Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać płatności w późniejszym terminie?

Tak, mogą Państwo dokonać wpłaty za zamówienie w późniejszym terminie.

Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo wiadomość e-mail ze szczegółową specyfikacją zamówienia.
Aby dokonać płatności w późniejszym terminie należy skorzystać z formularza "Dokonaj płatności za zamówienie" umieszczonego w zakładce Panel Klienta w naszym serwisie.

Aby zapłacić w późniejszym terminie należy
  • przejść do zakładki Panel Klienta w naszym serwisie,
  • w formularzu "Dokonaj płatności za zamówienie" wpisać unikalny numer zamówienia,
  • wcisnąć przycisk [Dokonaj płatności],
  • wybrać sposób płatności,
  • wcisnąć przycisk [Zapłać teraz poprzez Platnosci.pl],
  • zostaną Państwo przekierowani w zależności od wybranego sposobu zapłaty do:
    • strony platnosci.pl na której można wydrukować wypełniony druk przelewu,
    • lub Centrum Autoryzacji Kart Płatniczych,
    • lub strony logowania wybranego banku (mBank, MultiBank, PKO Inteligo, BPH, BZWBK, ING, Nordea)
Prosimy pamiętać, że zamówienie zostanie skierowane do realizacji jedynie po otrzymaniu przez www.kiosk24.pl wpłaty. Przy płatności w późniejszym terminie należy dokonać płatności maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od daty złożenia zamówienia. wróc do góry strony

Jeżeli wystąpiły błedy podczas dokonywania płatności, w jaki sposób mogę ponownie zapłacić za zamówienie?

Podczas dokonywania płatności mogą wystąpić nieoczekiwane sytuacje, powodujące brak wpłaty za zamówienie / błędne zakończenie transakcji. Przykładowo:
  • utracono łączność z Internetem,
  • zapomniano listy haseł jednorazowych,
  • posiadana karta płatnicza nie pozwala na dokonanie płatności przez Internet,
  • zapomniano hasła do strony logowania swojego banku,
  • inne nieoczekiwane problemy,
W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności można dokonać ponownie płatności za zamówienie. W tym celu prosimy o kontakt z www.kiosk24.pl w celu uzyskania informacji w jaki sposób ponownie dokonać wpłaty za zamówienie. wróc do góry strony

Informacje na temat bezpieczeństwa transakcji

Transakcje w serwisie www.kiosk24.pl obsługiwane przez www.platnosci.pl zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.

Skrypty transakcyjne dostępne są w serwisie transakcyjnym Platnosci.pl

1. Komunikacja:
Wymiana informacji pomiędzy stronami transakcyjnymi platnosci.pl oraz Centrum Autoryzacji Kart lub bramkami płatniczymi poszczególnych banków jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL.

2. Poufność:
Podczas autoryzacji transakcji online na stronach platnosci.pl, cały proces odbywa się w bezpiecznym połączeniu szyfrowanym https, żadne informacje o numerach kart, kont, hasłach nie są dostępne dla kiosk24.pl. NIE widzimy numeru karty kredytowej podawanego przez Państwa! Nie przechowujemy informacji o kartach kredytowych! Płatność odbywa się na serwerach stosujących zabezpieczenia najwyższej klasy. Cała operacja płatności przeprowadzana jest w czasie rzeczywistym (online), co oznacza, iż posiadacz karty może od razu otrzymać odpowiedź czy płatność zostanie zrealizowana czy nie.

3. Fraudy:
Sprzedaż usług z wykorzystaniem zapłaty kartą kredytową/płatniczą jest obarczona wysokim ryzykiem. Wynika to m.in. z anonimowości kupującego oraz chęcią szybkiej realizacji zamówienia (brak czasu na dokładną weryfikację). Klientom systemu platnosci.pl oferuje się unikalną funkcjonalność, jaka jest przejęcie odpowiedzialności za chargebacki (potrącenia z tytułu transakcji oszukańczych przeprowadzanych z wykorzystaniem kart kredytowych/płatniczych).

4. Sekcja Bezpieczeństwa
Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez mTransfer (mBank)?

Korzystać z mTRANSFER możesz gdy:
  • posiadasz rachunek w mBanku:
    • eKONTO,
    • izzyKONTO,
    • mBIZNES Konto,
  • masz aktywny dostęp przez Internet do mBanku,
  • używasz listy haseł jednorazowych w mBanku.
Jak zapłacić przez mTRANSFER?

Przed dokonaniem wyboru rodzaju płatności jako mTransfer:
  • upewnij się, że pamiętasz swój numer klienta w mBanku (8cyfr) i hasło dostępu przez Internet,
  • przygotuj aktywną listę haseł jednorazowych,
  • wybierz mTransfer jako formę płatności.
Następnie:
  • jako sposób płatności za zamówienie w kiosk24.pl wybierz mTransfer,
  • po złożeniu zamówienia wciśnij przycisk [Zapłać teraz poprzez platnosci.pl],
  • zostaniesz przekierowany do strony logowania mBanku,
  • zaloguj się do usługi mTransfer numerem klienta (8 cyfr) i hasłem internetowym mBanku,
  • wybierz rachunek w mBanku, z którego chcesz zapłacić i sprawdź, czy wszystkie dane przelewu są poprawne,
  • potwierdź transakcję hasłem jednorazowym z aktywnej listy haseł i kliknij :Dalej: .
To wszystko!
Transakcja została wykonana natychmiast, możesz ją już zobaczyć w operacjach wykonanych jako przelew wychodzący! wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez MultiTransfer (MultiBank)?

MultiTransfer to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w MultiBanku. Dzięki MultiTransferowi chcąc zrealizować transakcję w Internecie nie musisz pamiętać ani wpisywać danych odbiorcy i numeru jego rachunku bankowego. Pola te są już wypełnione. W zależności od wybranych przez Sprzedającego ustawień również kwota, tytuł i data realizacji przelewu mogą być już wypełnione.

Przelew realizowany jest jako przelew dowolny z rachunków*:
  • MultiKonto młodzieżowe,
  • MultiKonto ja,
  • MultiKonto my,
  • MultiKonto jestem,
  • MultiKonto Aquarius,
  • WWJ,
  • MultiKonto Business Class,
  • MultiKonto Business Medicus,
  • MultiKonto Business Expert,
  • PFB
* stan na 18 kwietnia 2006 r. Dane mogły ulec zmianie, aktualne informacje uzyskają Państwo w najbliższej placówce MultiBanku lub na stronie internetowej MultiBanku.

MultiTransfer jest równie bezpieczny jak inne przelewy w MultiBanku. Aby go zrealizować musisz mieć aktywną listę haseł jednorazowych i każdy taki transfer musisz potwierdzić hasłem jednorazowym. Po zleceniu transakcji wyświetlany jest ekran zawierający potwierdzenie, po czym następuje automatyczne wylogowanie.

Zrealizowana płatność widoczna jest jako operacja wykonana w historii rachunku, natomiast płatność zlecona z datą przyszłą jest widoczna jako operacja planowana i może być odwołana. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Intelipay (Inteligo)?

Płacę z Inteligo umożliwia Ci dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji z Twojego konta Inteligo. Od teraz nie musisz już wypełniać skomplikowanych formularzy. Płacisz bez potrzeby ujawniania numeru swojej karty, a przelew nic Cię nie kosztuje.

Korzystanie z usługi Płacę z Inteligo jest bardzo proste:
  • przy wyborze rodzaju płatności klikasz na Płacę z Inteligo,
  • po wybraniu tej opcji przy dokonywaniu płatności zostaniesz przeniesiony na strony Inteligo (w tym czasie przelew jest automatycznie przygotowywany),
  • po zalogowaniu się będziesz mógł sfinalizować płatność - klikasz OK, a Twój przelew trafia na konto Płatności.pl a następnie konto kiosk24.pl .
wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Przelew24 (BZ WBK)?

Masz konto w BZ WBK i kupujesz w Internecie? A może jeszcze tego nie próbowałeś z obawy o bezpieczeństwo płatności? Korzystaj ze specjalnego przelewu na zakupy w internecie - Przelewu24. Bezpiecznie i wygodnie zapłacisz za swoje internetowe zakupy - z Twojego konta na konto sprzedającego.

Atuty:
  • z konta na konto - Przelew24 to system płatności, który obywa się bez pośredników - nie płacisz żadnej prowizji.
  • bez prowizji za przelew - Za Przelew24 nie płacisz żadnej prowizji.
  • technologia w służbie bezpieczeństwa - Transakcje realizowane w systemie Przelew24 są zabezpieczone połączeniem szyfrowanym SSL.
  • ochrona prywatności - Twój osobisty numer NIK, kod PIN oraz stan rachunku nie są widoczne dla tego, do kogo skierowany jest przelew. Bank nie otrzymuje informacji o tym co kupujesz a jedynie jaką kwotę płacisz za zakupy.
  • zakupy on-line gdzie chcesz - Płatność Przelewem24 zrealizujesz w dobrych sklepach internetowych i na serwisach aukcyjnych.
  • zakupy on-line kiedy chcesz - Masz całkowitą swobodę wyboru czasu na swoje zakupy - poszukujesz i kupujesz - kiedy chcesz.
  • dla Ciebie i Dla Firmy - Zakupy w Internecie możesz robić indywidualnie i na potrzeby firmy. Możliwość wystawiania faktur leży po stronie danego eSklepu.
Korzyści dla Ciebie:
  • wygoda korzystania - Nie musisz wychodzić z biura lub domu, aby zrealizować swoje płatności, gdyż wszystko zrobisz przez Internet.
  • bezpieczeństwo - Technologia Przelew24 zapewnia bezpieczeństwo w najwyższych standardach. Twoje pieniądze są maksymalnie chronione.
Jak korzystać z płatności Przelew24?

To naprawdę proste. Jeśli posiadasz konto w BZ WBK z aktywnymi usługami bankowości elektronicznej BZWBK24, z Przelewu24 możesz korzystać natychmiast. Jeśli nie posiadasz jeszcze tych usług, to aktywuj je w dowolnym Oddziale Banku nie zapominając o zadeklarowaniu chęci korzystania z Przelewu24. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Płacę z iPKO (PKO BP)?

Usługa "Płacę z iPKO" umożliwia Ci dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji z Twojego konta w sklepach i serwisach internetowych, które honorują tę formę płatności. Od teraz nie musisz już wypełniać skomplikowanych formularzy. Płacisz, bez potrzeby ujawniania numeru swojej karty, a przelew nic Cię nie kosztuje.

Korzystanie z "Płacę z iPKO" jest bardzo proste:

  • przy wyborze rodzaju płatności klikasz na "Płacę z iPKO",
  • po wybraniu tej opcji zostajesz przeniesiony na strony iPKO,
  • logujesz się na swoje konto, a Twój przelew jest automatycznie przygotowywany,
  • potwierdzasz przelew podając odpowiedni kod z karty kodów,
  • zostajesz automatycznie przeniesiony z powrotem na stronę sklepu.

Zalety "Płacę z iPKO":

  • 100% bezpieczeństwa - nie musisz podawać numeru swojej karty płatniczej,
  • wygoda - nie musisz wypełniać żadnych formularzy,
  • pewność, że środki z Twojego rachunku są przelewane na rachunek odbiorcy,
  • transakcja jest bezpłatna.

Kto może korzystać "Płacę z iPKO"?

Usługa "Płacę z iPKO" jest przeznaczona dla wszystkich posiadaczy SUPERKONT, Złotych Kont i rachunków typu PARTNER z dostępem do bankowości elektronicznej iPKO. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Płać z Nordea (Nordea)?

"Płać z Nordea" umożliwia Ci dokonywanie bezpiecznych, szybkich i tanich transakcji z Twojego konta w Nordea Bank Polska.

Kiedy można płacić za pośrednictwem "Płać z Nordea"?

Aby skorzystać z "Płać z Nordea" należy posiadać konto z dostępem do bankowości elektronicznej Nordea. Funkcja "Płać z Nordea" jest dostępna zarówno dla posiadaczy rachunków osobistych, jak również dla klientów korzystających z pakietu eFirma i eFirma Plus.

Jak korzystać z systemu "Płać z Nordea"?
  • dokonując zakupów w Internecie przy wyborze rodzaju płatności klikasz na "Płać z Nordea",
  • po wybraniu tej opcji podczas dokonywania płatności zostaniesz przeniesiony na strony systemu bankowości elektronicznej Nordea, gdzie zostaniesz poproszony o uwierzytelnienie swojej tożsamości (numer ID oraz kod z karty lub tokena),
  • w tym czasie Twój przelew generowany jest automatycznie przez system,
  • po udanym zalogowaniu będziesz mógł sfinalizować płatność, a Twój przelew trafi na konto Platnosci.pl a później kiosk24.pl
Jak szybko realizowane są płatności w systemie "Płać z Nordea"?

Księgowanie płatności dokonanych w systemie "Płać z Nordea" odbywa się on-line w następujących terminach:
  • poniedziałek - piątek od 6:00 do 20:00
  • sobota - niedziela - 24 godziny na dobę
Przelewy poza tymi terminami "docierają" na docelowe konto do godz. 7:00 rano następnego dnia. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez LUKAS e-przelew (LUKAS Bank)?

LUKAS e-przelew to ułatwienie w dokonywaniu zakupów w internecie i płaceniu za nie. Możesz to teraz robić płacąc bezpośrednio ze swojego konta w LUKAS Banku. Wystarczy, że robiąc zakupy w sklepie internetowym jako formę płatności wybierzesz LUKAS e-przelew. Po zalogowaniu do e-Banku wszystkie niezbędne pola formularza zostaną wypełnione automatycznie. Potwierdzasz kluczem transakcje i od razu sklep, w którym zrobiłeś zakupy, zostanie poinformowany o tym, że za nie już zapłaciłeś. Twoje zakupy mogą być już przygotowywane do wysyłki.

LUKAS e-przelew jest dostępny dla Klientów indywidualnych oraz dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Dlaczego warto używać LUKAS e-przelewu?

  • wygoda - formularz płatności jest wypełniony danymi przelewu automatycznie,
  • sprzedawca nie musi czekać, aż pieniądze trafią na jego rachunek. Zaraz po zatwierdzeniu przelewu jest informowany o zapłacie. Od razu może zająć się wysyłką towaru,
  • zapewniamy pełne bezpieczeństwo transakcji,
  • korzystanie z usługi jest całkowicie bezpłatne.

Jak aktywować?

Żeby korzystać z LUKAS e-przelewu wystarczy wyrazić zgodę na wykonywanie płatności internetowych. Można to zrobić w e-Banku w menu: Ustawienia/Płatności internetowe/LUKAS e-przelew/ potwierdzając dyspozycję przy pomocy tokena. Jeżeli nie używasz tokena, możesz to zrobić poprzez LUKASlinię lub w dowolnej placówce Banku. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Pekao24Przelew (Pekao)?

To kolejna funkcja oferowana w ramach serwisu PekaoInternet, będącego częścią usługi Pekao24 Umożliwia ona szybkie, proste i tanie realizowanie przelewów online z kont Klientów Banku Pekao S.A.

Pekao24 to usługa, która pozwala uzyskać dostęp do posiadanych rachunków oraz innych produktów bankowych poprzez elektroniczne serwisy dostępu. Z Pekao24 można korzystać przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.

Pekao24 to oferta przeznaczona dla osób ceniących swój czas i wygodę.

Usługa umożliwia m.in.:

  • stały dostęp do informacji o saldach i historii rachunków w Banku Pekao SA
  • zakładanie lokat terminowych
  • doładowywanie telefonu komórkowego
  • składanie dyspozycji przelewów na rachunki o charakterze bieżącym
  • złożenie zlecenia otwarcia konta w Funduszach Pioneer (od 18.12) a także realizację operacji na kontach funduszy inwestycyjnych
  • składanie wniosków
  • kontakt ze specjalistami bankowymi za pomocą poczty elektronicznej

Pekao24 jest oferowane zarówno klientom indywidualnym jak i instytucjonalnym. Klienci indywidualni mogą korzystać z usługi w ramach pakietu Eurokonto: Akademickie, Standard, Plus, VIP, Prestiż, Hipoteczne Plus i Podstawowe, natomiast klienci instytucjonalni w ramach pakietów: Eurokonto Business, Business Lider, Firma i Ja, Lider Farmacji oraz rachunków o charakterze bieżącym prowadzonych poza pakietem. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Przelew z BPH (BPH)?

"PRZELEW z BPH " to metoda szybkiej wpłaty z wykorzystaniem konta banku BPH.

PRZELEW z BPH to wygodna i bezpieczna forma płatności internetowych przeznaczona dla Klientów Banku BPH korzystających z Systemu Internetowego Sez@m.

Klienci banku BPH, posiadający zdalny dostęp do konta poprzez system transakcyjny Sez@m, mogą w szybki i prosty sposób dokonać przelewu na wskazane konto.

Jak szybko realizowane są płatności w systemie "Przelew z BPH"?

PRZELEW z BPH złożony w dniu roboczym pomiędzy godziną 07:00 a 21:00 jest realizowany w trybie online. PRZELEW z BPH złożony poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy realizowany jest w kolejnym dniu roboczym.

Bezpieczeństwo

PRZELEW z BPH gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Transakcja dokonywana jest bezpośrednio w Systemie Internetowym Sez@m, a żadne informacje dotyczące Twojego konta nie są przekazywane do sklepu. wróc do góry strony

Kiedy możesz płacić przez Przelew z ING (ING)?

"Płać z ING" to metoda szybkiej wpłaty z wykorzystaniem konta banku ING Bank Śląski.

Dla wszystkich Klientów ING Banku Śląskiego, istnieje możliwość zrealizowania szybkiego przelewu, który dotrze do wskazanego odbiorcy w nawet w ciągu kilku minut.

Klienci banku ING Bank Śląski, posiadający zdalny dostęp do konta poprzez serwis transakcyjny ING BankOnLine, mogą w szybki i prosty sposób dokonać przelewu na wskazane konto.

Jak szybko realizowane są płatności w systemie "Płacę z ING"?

Jeśli dokonają Państwo wpłaty w dzień roboczy, w godzinach 8:00 - 19:00, pieniądze pojawią się na koncie platnosci.pl a następnie kiosk24.pl w ciągu kilku minut.

Przelewy poza tymi terminami "docierają" na docelowe konto do godz. 8:00 rano następnego dnia roboczego. wróc do góry strony

Jakimi kartami można płacić poprzez PolCard?

Karty elektroniczne typu Visa Electron lub Maestro, pochodna kart bankomatowych, zostały dopuszczone przez międzynarodowe organizacje płatnicze i bankowe do realizowania transakcji bezgotówkowych pod warunkiem fizycznej obecności karty w terminalu POS i odczytaniu danych ze ścieżki magnetycznej karty. Dlatego też w przypadku transakcji internetowych i MOTO (mail order/telephone order) wykorzystywane mogą być wyłącznie karty wypukłe, np. karty obciążeniowe lub kredytowe VISA Classic, Master Card, Diners Club, JCB oraz systemów krajowych: POLCARD, PBK Styl.

Pewnym wyłomem w tej polityce była decyzja Visa Int sprzed dwóch lat, zezwalająca na używanie kart Visa Electron w transakcjach internetowych. Rozporządzenie to pozostawiło jednak ostateczną decyzję w gestii banków wydających poszczególne karty. Obecnie na polskim rynku na taki krok zdecydowało się np. Inteligo, którego karty Visa Electron uzyskują autoryzację w Internecie.

W sprawie szczegółów dotyczących możliwości wykorzystania kart elektronicznych w Internecie należy skontaktować się z bankiem, który wydał określoną kartę. wróc do góry strony

Informacje na temat bezpieczeństwa transakcji kartą płatniczą/kredytową.

Płatność kartą w naszym serwisie umożliwia serwis platnosci.pl i PolCard S.A. .

PolCard S.A. to największe w Polsce centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe, niekwestionowany lider rynku kartowego w Polsce. Wieloletnie doświadczenia sprawiają, iż usługi oferowane przez PolCard S.A. cieszą się dobrą marką i wysoką popularnością wśród Klientów.

By zapewnić maksymalne bezpieczeństwo zastosowano model oparty na protokole SSL z możliwością wykorzystania pełnego 128-bitowego szyfrowania danych. Spełnia on wszystkie wymagania narzucone przepisami dotyczącymi e-commerce przez systemy Visa oraz Europay. PolCard zbliżył model oparty o protokół SSL do rozwiązania SET zapewniając pełną poufność numeru karty płatniczej jego posiadaczowi. W protokół SSL standardowo wyposażona jest większość przeglądarek internetowych, jest więc on powszechnie dostępny, co w dużej mierze upraszcza, a także poszerza możliwość przeprowadzania płatności przez Internet.

Proponowane rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo przekazywanych informacji dotyczących numeru karty, bowiem dane o karcie płatniczej bezpośrednio przekazywane są do PolCardu, z pominięciem internetowego punktu handlowego. Tego typu rozwiązanie daje posiadaczowi karty pewność, iż numer jego karty jest chroniony w sposób szczególny i znany jedynie firmie, która specjalizuje się w rozliczaniu transakcji dokonanych z użyciem plastikowego pieniądza. Serwis platnosci.pl i kiosk24.pl nie gromadzi na własnych serwerach informacji dotyczących numerów kart.

PolCard przekazuje odpowiedź autoryzacyjną do serwera punktu płatności w chwilę po otrzymaniu zapytania autoryzacyjnego. Czas potrzebny do wygenerowania odpowiedzi nie przekracza zazwyczaj kilkunastu sekund. Po otrzymaniu odpowiedzi z PolCardu, poprzez serwer Płatności i dodatkowej weryfikacji otrzymują Państwo informację o możliwości dokonania transakcji. wróc do góry strony

Dodatkowe inforamcje na temat płatności przelewem tradycyjnym.

Wybierając formę płatności Przelew tradycyjny, w ostatnim kroku składania zamówienia, po wciśnięciu przycisku [Zapłać teraz poprzez Platnosci.pl] , zostaną Państwo przekierowani do stron serwisu Platnosci.pl, gdzie podane będą wszelkie dane niezbędne do dokonania przelewu oraz możliwe będzie wydrukowanie wypełnionego druku przelewu.

Wydruk formularza przelewu


Po dokonaniu wpłaty przelew trafia na konto kiosk24.pl w serwisie platnosci.pl obsługującym transakcje w kiosk24.pl. Beneficjentem przelewu jest PAYBACK Sp. z o.o. - właściciel serwisu platnosci.pl. Po otrzymaniu wpłaty na w.w. konto, środki są do dyspozycji kiosk24.pl.

Dla każdego zamówienia generowany jest unikalny numer konta. wróc do góry strony